Nye medlemmer

Lindenborg Roklub byder nye roere velkommen.

Ønsker du at ro inrigger
Så skal du kontakte Lisette på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., så vil hun hjælpe dig videre i dit forløb.
Hvis du ikke har roet før, vil du komme på et introforløb, hvorefter du vil blive frigivet som roer.
Som frigivet roer kan du ro sammen med klubbens andre medlemmer og deltage i klubbens arrangementer, bl.a. fællesroning, sved-på-panden-roning og de fælles ture, der arrangeres i løbet af sæsonen. Klubben har også en stor seniorgruppe, der ror i dagtimerne.
Der ros kortere eller længere ture alt afhængigt af vind og vejr, og hvordan besætningen er sammensat.

Læs om roskole for nye roere

Ønsker du at ro kajak
Skal du kontakte Dan Kyhl på denne mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og mærke emnefeltet med nybegynder 21

Kurset henvender sig til nybegyndere og let øvede, der ønsker at lære at ro turkajak. Vi underviser onsdage og torsdage. Du tilmelder dig en fast dag. Vi vil bruge 1 velkomstaften, 7 skolingsaftener, 1 søndag og 1 teoriaften til at undervise dig til at færdes fortroligt og sikkert i turkajak i Lejre vig. Vi vil have stor fokus på vandtilvænning og redningsøvelser. Efter bestået eksamen vil du kunne ro med på klubture og med de øvrige medlemmer inden for et nærmere bestemt område i Roskilde fjord. Du skal fortsætte med egen træning igennem sommeren. Når du har roet 75 km, bliver du frigivet og modtager en nøgle til klubhuset. Dette giver dig rettigheder til selv at tage ud og ro i nærområdet A. Som kajakroer vil du modtage et IPP2 bevis efter bestået eksamen.
Se kajakpensum her.

Alle nye kajakroere opkræves et fast gebyr på 500,-kr + klubkontingent, dækkende svømmehal, eksamens- bevis, nøgle og skolingsudstyr.

Klubkontingent betales hvert år senest 30. april eller ved indmelding. Du har mulighed for at ro både inrigger og kajak samt ergometerroning / spinning i vintersæsonen. Grunden til denne billige pris er, at vi selv vedligeholder vores grej, og at alt arbejde er på frivillig basis. Vi forventer, at du også vil deltage i dette arbejde, vi løfter i flok.

• Senior kontingent 1050 kr.
  • Junior kontingent 525 kr. (indtil 18år)
  • Familie kontingent 2600 kr. (alle bor på samme adresse)
  • Enlig forsørger 1300 kr. (alle bor på samme adresse)

Blanketter til Indmeldings- og svømmebevis findes på vores hjemmeside www.lindenborgroklub.dk
Disse kan sendes til kassereren eller afleveres ved 1. undervisningsdag Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Du vil modtage en mail fra kassereren ang. betaling, når din indmeldelse er modtaget.
Hvis du er i tvivl eller har yderligere spørgsmål, så brug mail adressen Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den./Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.